donderdag 7 maart 2013

multi-orgasme

Wat is er mooier ... dan het zien en horen van een meisje dat een orgasme vraagt, toelating krijgt, beleeft en er daarna haar dankbaarheid voor laat blijken door Jou als Meester te danken.
Liefst .. meemaals per sessie.

Handen die zich verkrampen .. het kreunende geluid, terwijl haar ademhaling ongecontroleerd diep gaat .. de spasmen in de spieren over haar hele lijfje .. ook in dat kutje .. dat zo heerlijk aanvoelt wanneer het op dat ogenblik Je jongeheer (of Je vingers) nog omsluit.

Die lichaamstaal is toch zooooo hemels ... .



 
 
 
 
(Source: sexandsubmission.com)
 
 



Ik begrijp vaak niet goed waarom zovele Mannen hun eigen ejaculatie zoveel belangrijker vinden dan het mooie orgasme van hun meisje. Ze gaan recht op Hun doel af met één ding voor ogen .. zelf klaarkomen .. om daarna weer lekker in slaap te vallen. Waar is de liefde? Waar is de passie? Waar is de versmelting? Wat haal Je er als man verder uit? Hoe wil Je nu dat Je meisje blijft vragen om (seksuele) aandacht .. als Je enkel aan jezelf denkt?

Neen mannen ... plaats je meisje eens een keertje centraal .. en leer genieten van datgene wat Je ziet, hoort en voelt.

Is een orgasme voor een Man dan niet belangrijk? Ja hoor .. best wel .. maar Je hoeft niet te ejaculeren om te kunnen genieten van een orgasme. Het zijn twee afzonderlijke zaken. Wanneer Je ejaculeert heb Je al Je pijlen verschoten. Een ejaculatie betekent dat Je een recuperatieperiode nodig hebt van een 20-tal minuten voor Je weer kan .. en de meeste mannen .. stoppen gewoon .. en laten het meisje onbevredigd achter. Foei.

Leer omgaan met Je orgasmes ... geniet ten volle van Jouw eigen orgasmes én vooral van die van Je slavinnemeisje.
Met wat oefenen kan Je als man zelfs multi-orgastisch worden .. en Je ejaculatie tijdstip uitstellen terwijl Je toch heerlijke orgasmes beleeft. Het voelt anders .. maar is daarom niet minderwaardig.

Oefenen maar zou Ik durven besluiten.
Ik gaf mezelf ooit het mooiste kado in boekvorm .. tijd om het weer vast te nemen en aan de slag te gaan. Want Ik wil vooral veel GEVEN .. en ondertussen ook evenzeer zelf genieten van alles om Me heen .. terwijl Ikzelf orgasmes ervaar. Hetzij lichamelijk .. hetzij mentaal ...om al ejaculerende te eindigen in een apotheose na uuuuren van genot.






2 opmerkingen:

  1. Bij mij komt m'n meisje altijd eerst aan bod. Moet haar altijd aansporen om er geluid bij te maken zodat ik weet 'hoe ver ze is'. Ze is namelijk van het 'type 'stille wateren, diepe gronden'. :-)

    Groeten,
    Lex

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Lex,

      Ik probeer me er een beeld bij te vormen. ;).

      Verder alles goed ?!?

      D.

      Verwijderen