maandag 12 november 2012

onrust


Loop je ook wel eens aan tegen de onrust in je hoofd? Onrust omdat je maar geen pasklare antwoorden kan vinden op vragen over de toekomst. Vragen over wie of wat  je bent en wie of wat bij je past - wat je wil in je leven en waar je naartoe wil gaan. Via welke weg je daarheen wil gaan - en wie je daarin mag vergezellen. Het is zowiezo al vervelend voor vele vanilla's onder de mensheid .. het feit dat je daarbovenop nog een dominante persoonlijkheid hebt .. maakt het niet veel eenvoudiger.
Nee - zoeken naar beschikbare slavinnen is helemaal geen probleem. Eens ze weten en voelen hoe je in elkaar zit en wanneer ze voldoende referenties over je terug vinden die vertrouwen scheppen .. bieden ze zich spontaan aan. Wat niet steeds de beste manier is. Maar losstaande van dat feit ... dan nog blijft het moeilijk bovenstaande antwoorden in te vullen.
 
Het brengt zoveel frustraties met zich mee ... zoveel onrust ... dat het ergens je leven gaat bepalen en sturen. Je zou als het ware besluiten de eerste de beste maar onder je hoede te nemen .. zolang het die onrust maar wegneemt.
 
Ja .. in het verleden heb ik dat al gedaan .. heb ik me laten verleiden door die drang .. en het werkt deels wel - tot weer blijkt dat de keuze fout was en je weer in dat gat valt. Een mooie spiraal wordt gecreeerd ... en spiraal van een zeer diepgaande en wel eindeloos lijkende onrust - met korte rustigere periodes ertussen geweven.
 
Geef me aub de sterkte om het deze keer anders te doen ... geef me de rust die me geen foute keuzes meer doen maken.
 
Geef me de stabiliteit van waaruit alles vertrekken kan.
 
Laat de onrust voor even mijn leven niet meer bepalen.
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Tijd voor Jezelf nemen kan wonderen verrichten.
    Tijd heelt alle wonden?

    ik hoop dat U snel Uw Innerlijke rust mag terugvinden

    'meisje'
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel meisje ... Ik weet heel goed dat tijd veel oplost. Maar je moet ook de moed hebben om de tijd te nemen voor Jezelf.

      kusss
      D.

      Verwijderen
    2. Ik herken de onrust, ik ervaar niet anders. Geef de moed niet op, hoop doet leven.

      Verwijderen
    3. @Castus ... ik had inderdaad al het gevoel dat het bij jou ook niet echt perfect zat. Het is relatief stilletjes bij jou. Mag ik jou ook veel succes wensen? ... en vooral snel weer rust.

      D.

      Verwijderen