maandag 19 december 2011

sayuri

Ik geloofde reeds langer niet meer in de Sint - maar .. heb ik me vergist?
Precies op zijn verjaardag .. bezorgde hij mij de bevestiging dat selena mijn Meesterschap zou aanvaarden en verder door het leven zou gaan als mijn slavin sayuri.

sayuri .. dat "kleine lelie" betekent .. zal me gehoorzamen en dienen.
sayuri, Ik wens je zeer veel succes onder mijn hoede .. en vooral vele heerlijke momenten. Dat ze jouw verlangens en wildste dromen mogen overstijgen. Ik ben trots om jouw onder mijn hoede te mogen nemen.



1 opmerking:

  1. Hoi Dryade,

    Om meteen met de deur in huis te vallen: ik ben programma maker en op zoek naar de juiste mensen voor een mini documentaire over HD relaties.
    Ik hoopte dat je mij daarmee kunt helpen en zou hierover graag contact met je hebben. Ik ben te bereiken via onderstaande gegevens.

    Alvast bedankt voor je tijd.

    Groet,
    Jennifer

    misses.jennyjones@hotmail.com
    jennifer@kemnaenzonen.nl
    0641831511

    BeantwoordenVerwijderen