dinsdag 20 december 2011

Passioneel zoenen

Passioneel zoenen kan me nog steeds van mijn stuk brengen .. dat werd onlangs nog maar eens bewezen.

Tongen die elkaar gretig vinden en verstrengelen tot één harmonieus geheel. Handen die ondertussen een rug strelen, op zoek gaan naar naakte huid …. of gewoonweg haar haren vastgrijpen in een forse greep, terwijl de andere hand haar keel omsluit.

In mijn ogen is het zelfs een kunst .. om geil te zoenen. Je moet beiden heel gedreven zijn ... houden van een het brengen van een zekere passionele hartstocht in een kus .. en over een zekere (laten we het techniek noemen) techniek beschikken. Het is niet zomaar je tong diep bij de ander binnen duwen .. neen verre van zelfs. Het is iets geven .. wat leidt to harmonie.

Het zoeken naar de woorden om het te omschrijven maakt me alweer lekker geil. Ik zie de beelden weer aan me voorbij komen .. zoenen in de regen .. zonder ook maar één sconde erover na te denken .. zonder je zorgen te maken dat je pokkenat wordt (sorry voor woordgebruik ;) ). Zo hoort het te zijn .. elke dag opnieuw. Je leven lang .. tot in eeuwigheid.

Ik wil meer .. meer .. meer.

2 opmerkingen:

  1. Er is zo ontzettend geil om naakt te zoenen in de regen... die koude druppels die eerst op je haar vallen en dan langzaam over je rug gaan lopen.... en onderwijl heftig kussen, handen overal...


    kussssssss van belle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm .. hou op belle. Ik krijg het weer heet. :)

    D.

    BeantwoordenVerwijderen