maandag 28 maart 2016

used

Geen idee meer waar Ik deze foto vond - maar het internet is een heel breed medium dat Me alles in de schoot werpt. Ik geniet uitermate van het beeld op zich .... Mijn rijkelijke inlevingsvermogen doet de rest.

Ik zie zo voor ogen wat er zich hier heeft afgespeeld. Zie jij het ook?

ze is uitgeteld door de urenlange onderwerping aan de grillen van haar Meester.
Uitgeput ligt ze daar ... in haar eigen rustgevende coconnetje. Used .. abused .. weg van deze wereld. Het sperma loopt nog uit haar rijkelijke gebruikte kutje en kontje. Laat maar even lopen ... blijf nu maar eerst nog wat langer in die rustgevende omgeving. je hebt het vast méér dan verdiend.

Morgen zal ze deze foto vast te zien krijgen en beleeft ze het hele gebeuren in haar hoofd weer overnieuw.


Het mentale orgasme zal haar zoveel meer voldoening gegeven hebben - zovéél meer dan haar menig andere toegestane lichamelijke orgasmes. Zo schat Ik het alleszins in.

Haar Meester heeft duidelijk uitbundig genoten van al dat lekkers. Niet enkel lichamelijk - ook mentaal door dat wat zij Hem gegeven heeft.

Hij trots - zij trots - win/win.
Wat wil J/je nog meer.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten