donderdag 16 juli 2015

De riem

Reeds lange tijd heb Ik de gewoonte om elke dag weer een broeksriem te dragen.
Niet enkel .. omdat hij de functie herbergt een broek op te houden .. de broeksriem heeft meer dan één functie. Het is perfect om mee te slaan ...
Zelfs op momenten dat Je geen cane of zweep bij Je hebt .. heb Je de mogelijkheid iemand te slaan.

Een Man mag ook wel eens dromen ...

In Mijn fantasie gebeurt het wel eens dat Ik iemand tegenkom ..  iemand waarbij de onderdanigheid te lezen staat in haar blik. Het zijn dingen die Ik vrij snel aanvoel ... merk aan de ogen en houding. Soms vraag Ik Me af of dat ook in de andere richting werkt. Of een onderdanige vrouw ook kan zien aan een Man wanneer die een zekere dominantie in zich draagt. Ik wijk af ...

In Mijn fantasie gebied Ik haar om zich naar het nabij gelegen hotel te begeven ... er een kamer te boeken. Eens in de kamer moet ze Me bellen ... op dat moment vertel Ik haar wat ze moet doen. Gezien Ik in de buurt was .. en er niet veel later zal aankomen .. gebied Ik haar zich reeds grotendeels te ontkleden ... en zich voor bed klaar te zetten op haar knieën met haar handen in de nek. Wanneer Ik de deur open .. zit ze in positie ... met haar rug naar Me toegekeerd. Het kost Me dan maar enkele woorden om haar op bed te krijgen .. met haar slipje op de knieën. Het is duidelijk te horen hoe Mijn riem doorheen de lussen uit Mijn broek wordt getrokken. Een geluid wat haar hart sneller doet slaan en haar ademhaling beïnvloedt. Volgens een ritmisch karakter sla Ik haar hard ... herhalend verraad een harde knal het moment .. dat een pijnscheut zich een weg baant van haar billen doorheen haar ruggengraat naar haar hersenen. Pijn voel je vooral in je hersenen .. daar waar ze voor een masochist vertaalt worden in een genotzalig gevoel. In Mijn hoofd begeef Ik Me ook richting mentaal orgasme.
Wanneer Ik uiteindelijk dat mentale orgasme bereikt heb ... gebied Ik haar haar slipje weer op te trekken en te blijven liggen. Met Mijn hand streel Ik haar pijnlijke bottom ... zoals een kunstenaar Zijn kunstwerk bewondert ...  deels verzacht het ook haar gevoel.

Haar gloeiende billen leiden haar aandacht weg .. weg van Mijn aanwezigheid zodat Ik geruisloos de kamer kan verlaten.

Een kwartier later bereikt een smsje Me met de woorden : "Dank U wel Mijnheer - tot een volgende keer ? ".



Dryade




Geen opmerkingen:

Een reactie posten