woensdag 26 september 2012

... moe

Ik ben zo moe ...

Waarom kan het leven nu niet de eenvoud zelve zijn. Het geluk nastreven kost me moeite.
En vaak ben ik zoooo gelukkig dat het één grote vlucht is .. een zweeftocht door de wolken.
Dan zijn er dagen/weken dat alles ineens zo zwaar lijkt te wegen. Dat je moet vechten voor het mooie wat je hebt. Vechten tegen een tegenstander die je niet ziet. Een tegenstander die je maar niet kan beinvloeden ..  Misschien vecht je wel tegen jezelf ..

Het maakt me echt zoooo moe.
Gewoon .. moe.
moe

4 opmerkingen:

  1. Soms kan een mens niet verder
    Soms even niet staan
    Soms kan een Man niet verder
    Soms even niet gaan

    maar dan, dan besluit het Hart verder te slaan.

    aardige groet joy :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh .. zo mooi joy.
      Ik ga nog geloven dat je een echt deskundige bent. :))
      xxx

      Verwijderen
  2. ik leef met U mee
    in hart en ziel
    ook ik voel het verdriet
    al weet U het niet

    't'
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve t,
    Dank je voor je berichtje.
    Zeer mooi neergeschreven.
    D.

    BeantwoordenVerwijderen